Security Officer
➤
Onze Opdrachtgever
Het Leger des Heils is er voor de meest kwetsbaren in de samenleving: de mensen zonder helper. Vanuit een christelijke motivatie verlenen wij hulp aan kwetsbare mannen, vrouwen en kinderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van (geestelijke) gezondheid, (beschermd) wonen, financiën, werk en opvoeding. Per jaar staan er meer dan 7.000 professionals en 12.000 vrijwilligers van het Leger des Heils klaar voor ongeveer 75.000 mensen.
▫️
De ICT organisatie (55 medew) zit in Almere en is onlangs gestart met een grote kwaliteitsslag. Daarom zijn wij op zoek naar een security officer.
➤
Functie beschrijving
• Als Security Officer ben je verantwoordelijk voor de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van informatie binnen het Leger des Heils.
• Je hebt zowel technische taken (zoals de uitvoering van technische beveiligingsonderwerpen) als organisatorische taken (zoals het opstellen en beheren van beleid en het, mede bepalen van een strategie).
• Rapporteren aan de directie over de status van informatiebeveiliging, beleid, incidenten, audits en resultaten.
• Implementatie en naleving van interne beleidsstukken, processen en procedures op het gebied van informatiebeveiliging.
• Risicoanalyses (zoals risk assessments en Business Impact Assessments) (laten) uitvoeren en audits aanvragen en inplannen.
• Een overzicht van alle aanwezige beveiligingsmaatregelen maken en bijhouden.
• Beveiligingsincidenten beoordelen, registreren en het doen van voorstellen ter afhandeling en voorkoming ervan.
• Awareness op het gebied van informatiebeveiliging binnen het Leger des Heils verhogen.
• Gevraagd en ongevraagd advies geven over alles dat te maken heeft met informatiebeveiliging.
• Projecten op het gebied van informatiebeveiliging aansturen.
• Samenwerken met de Functionaris voor gegevensbescherming (FG) ten aanzien van de bescherming van persoonsgegevens.
➤
Praktische eisen en wensen
• Je hebt minimaal HBO/Academisch werk- en denkniveau.
• Je hebt aantoonbare specifieke kennis en ervaring op het gebied van informatiebeveiliging.
• Je hebt kennis en ervaring op het gebied van risicoanalyses, projectmatig werken en ICT.
• Je bent op de hoogte van relevante kaders en wet- en regelgeving op het gebied van privacy informatiebeveiliging, waaronder de AVG, NEN 7510 en ISO 27001/27002.
• Je hebt kennis van technische en organisatorische maatregelen op het gebied van informatiebeveiliging, waaronder encryptie, inrichting van de infrastructuur, netwerkbeveiliging, etc..
• Je kunt zelfstandig en in teamverband werken.
• Je bent in staat om gevraagd en ongevraagd advies te geven en kunt omgaan met weerstand.
• Je bent analytisch sterk, kunt complexe situaties overzien en bent stressbestendig.
• Je bent gedreven vanuit een christelijke levensovertuiging en wilt een bijdrage te leveren aan het doel van het Leger des Heils.
• Vloeiend in de Nederlandse en Engelse Taal.
➤
Onze opdrachtgever biedt
• Een werkgever die ertoe doet in de samenleving.
• Goede primaire en secondaire arbeidsvoorwaarden conform CAO Sociaal Werk.
• Tevens bouw je maandelijks een loopbaanbudget op die je voor je eigen ontwikkeling kunt inzetten.
• 36-urige werkweek met flexibele werktijden (4x9 en thuiswerken is mogelijk).
• Volledige reiskostenvergoeding als je met het OV reist, een fietsregeling met extra reiskostenvergoeding als je gaat fietsen en een netto kilometervergoeding als je met de auto reist.
• Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
• 170 verlofuren per jaar o.b.v. een 36-urig dienstverband. Daarnaast heb je recht op maximaal 36 vitaliteitsuren die je opbouwt afhankelijk van je leeftijd.
• Diverse overige secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,3% per jaar, tegemoetkoming zorgkosten en een vakantietoeslag van 8% per jaar.
• Een aantrekkelijk en passend aanbod van trainingen en opleidingen via onze LdH Academie, gericht op jouw werkgebied.
➤
Deze opdracht ligt exclusief bij RICTV
➤
RICTV is al ruim 17 jaar gespecialiseerd in werving en selectie voor ICT management functies. Peter Kosterman is na 20 jaar uitoefening van juist dit soort functies een prima sparringpartner / vakgenoot voor de kandidaten en voor de opdrachtgever.
▫️
Ook voor deze opdracht heeft Peter uitgebreid overlegd met de betrokken directeuren en hiring manager die hij zelf ook heeft aangebracht. Daarmee kan Peter tijdens het sollicitatieproces veel nuttige informatie en adviezen geven aan geïnteresseerde kandidaten. Een algemene indruk van de visie en de werkwijze van RICTV is te vinden op de RICTV website
➤
Jouw actie is onze reactie
- Je kunt jezelf hierboven aanmelden bij solliciteer.
- Vergeet aub niet een gerichte motivatie toe te voegen.
- Voor vragen kan je bellen met Peter Kosterman (06-8191 1739) of e-mailen naar peter@rictv.nl
➤
Contact / Linkedin
Mogelijk hebben jullie al wederzijdse relaties of ervaringen opgedaan, want Peter beweegt zich al ruim 30 jaar in het ICT wereldje. Zie zijn Linkedin profiel
Software Architect
➤
Onze Opdrachtgever
Het Leger des Heils is er voor de meest kwetsbaren in de samenleving: de mensen zonder helper. Vanuit een christelijke motivatie verlenen wij hulp aan kwetsbare mannen, vrouwen en kinderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van (geestelijke) gezondheid, (beschermd) wonen, financiën, werk en opvoeding. Per jaar staan er meer dan 7.000 professionals en 12.000 vrijwilligers van het Leger des Heils klaar voor ongeveer 75.000 mensen.
▫️
De ICT organisatie (55 medew) zit in Almere en is onlangs gestart met een grote kwaliteitsslag, waarbij ook de uitbestede software maatwerk systemen worden aangepakt. Daarom zijn wij op zoek naar een Software Architect die de daarbij de leiding neemt over de huidige en toekomstige kwaliteit van de software en de interne en externe betrokkenen gaat begeleiden naar verdere professionalisering.
➤
Functie & praktische eisen en wensen
• HBO/WO werk- en denk- niveau, met relevante diploma mbt software architectuur.
• Ruime, recente ervaring in een vergelijkbare rol waarbij een grote kwaliteitsslag plaatsvindt op maatwerk software die het primaire businessproces ondersteunt.
• Passie, kennis en visie mbt cutting-edge software ontwikkeling, trends, methoden, technieken en tools. Met name: Scrum (user stories), Java, .NET en Azure DevOps.
• Ervaring met het bewaken en sturen van de kwaliteit van externe softwareleveranciers.
• Ervaring met software productorganisaties.
• Kennis en ervaring met big-data, data analytics, AI, machine learning is een pré.
• Sterk op gebied van stakeholder-management.
• Sterke persoonlijkheid: communicatief sterk, overtuigend, streeft naar hoge kwaliteit, analytisch sterk, gedreven, sociaal, flexibel, stressbestendig en oplossingsgericht.
• Je bent gedreven vanuit een christelijke levensovertuiging en wilt een bijdrage te leveren aan het doel van het Leger des Heils.
• Vloeiend in de Nederlandse en Engelse Taal.
➤
Onze opdrachtgever biedt
• Een werkgever die ertoe doet in de samenleving.
• Goede primaire en secondaire arbeidsvoorwaarden conform CAO Sociaal Werk.
• Tevens bouw je maandelijks een loopbaanbudget op die je voor je eigen ontwikkeling kunt inzetten.
• 36-urige werkweek met flexibele werktijden (4x9 en thuiswerken is mogelijk).
• Volledige reiskostenvergoeding als je met het OV reist, een fietsregeling met extra reiskostenvergoeding als je gaat fietsen en een netto kilometervergoeding als je met de auto reist.
• Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
• 170 verlofuren per jaar o.b.v. een 36-urig dienstverband. Daarnaast heb je recht op maximaal 36 vitaliteitsuren die je opbouwt afhankelijk van je leeftijd.
• Diverse overige secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,3% per jaar, tegemoetkoming zorgkosten en een vakantietoeslag van 8% per jaar.
• Een aantrekkelijk en passend aanbod van trainingen en opleidingen via onze LdH Academie, gericht op jouw werkgebied.
➤
Deze opdracht ligt exclusief bij RICTV
➤
RICTV is al ruim 16 jaar gespecialiseerd in werving en selectie voor ICT management functies. Peter Kosterman is na 20 jaar uitoefening van juist dit soort functies een prima sparringpartner / vakgenoot voor de kandidaten en voor de opdrachtgever.
▫️
Ook voor deze opdracht heeft Peter uitgebreid overlegd met de betrokken directeuren en hiring manager die hij zelf ook heeft aangebracht. Daarmee kan Peter tijdens het sollicitatieproces veel nuttige informatie en adviezen geven aan geïnteresseerde kandidaten. Een algemene indruk van de visie en de werkwijze van RICTV is te vinden op de RICTV website
➤
Jouw actie is onze reactie
- Je kunt jezelf hierboven aanmelden bij solliciteer.
- Vergeet aub niet een gerichte motivatie toe te voegen.
- Voor vragen kan je bellen met Peter Kosterman (06-8191 1739) of e-mailen naar peter@rictv.nl
➤
Contact / Linkedin
Mogelijk hebben jullie al wederzijdse relaties of ervaringen opgedaan, want Peter beweegt zich al ruim 30 jaar in het ICT wereldje. Zie zijn Linkedin profiel
Domein Architect ERP Informatie Systemen
➤
Onze Opdrachtgever
werkt aan nationale en internationale infrastructurele projecten op land en water. In deze integrale projecten treden ze op als geïntegreerd multispecialist en preferred partner. Ze participeren in publiek-private projecten en zijn medeontwikkelaar van nieuwe ruimte en natuur.
➤
Om dat in goede banen te leiden is een goed functionerend ICT landschap een onmisbare factor binnen het bedrijf. Als Domein Architect ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van de architectuur binnen het domein ERP Informatiesystemen, ter ondersteuning van de bedrijfsprocessen. Je zorgt voor afstemming met de Enterprise Architectuur en compliance met de Enterprise Architectuur richtlijnen en standaarden.
➤
Je definieert in samenwerking met andere architecten, procesadviseurs en externe dienstverleners de ERP Informatiesystemen ([Infor LN/SAP/Metacom], diverse Fleet Management- en Asset Management Systemen), het applicatielandschap en de technisch architectuur visie en strategische roadmaps. Je ondersteunt ook de implementatie ervan via de belangrijkste bedrijven en IT-initiatieven en strategische projecten. Je rapporteert aan de Manager Informatiesystemen, met een functionele rapportagelijn naar de Enterprise Architect.
De 2e Domein Architect zal zich focussen op de complexe internationale HR processen en bijbehorende (ERP) informatiesystemen.
➤
Functieomschrijving, taken en verantwoordelijkheden
• Actief deelnemen aan het Architectuurteam om ervoor te zorgen dat de juiste architectuur wordt bereikt door samenwerking met andere architecten;
• Verantwoordelijk zijn voor de Project Start Architecture / High-level oplossingsrichting;
• Ervoor zorgen dat architecturale artefacten actief worden onderhouden in de gemeenschappelijke Enterprise Architecture Repository;
• Uitvoeren van doorlopende architectuur kwaliteits beoordelingsactiviteiten met betrekking tot domeinspecifieke projecten/programma s;
• Het definiëren van domeinspecifieke principes, standaarden en richtlijnen;
• Ervoor zorgen dat architectuurbeslissingen voldoen aan de wettelijke vereisten en intern beleid;
• Ontwikkelen van domeinspecifieke plateau-roadmaps onder supervisie van de Enterprise Architect;
• Analyseren van de huidige domein- en oplossingsarchitectuur om zwakke punten te identificeren en kansen voor verbeteringen te ontwikkelen;
• Bijdragen aan het jaarlijkse Domain Improvement Plan;
• Interactie en interactie met externe partners om ervoor te zorgen dat oplossingen correct worden ontworpen.
➤
Functie & praktische eisen en wensen
• Ervaring in de end-to-end ecosystemen voor financiën, supply chain en projecten.
• Bekendheid en ervaring met het integreren van ERP met masterdatasystemen en integratieplatforms.
• Ervaring met het werken met enterprise-architectuurframeworks zoals TOGAF, samen met kennis van EA-tools voor het modelleren van architectuur, bij voorkeur bekend met Archimate en BPMN-notatie.
• 7 of meer jaar professionele IT-ervaring in grootschalige bedrijfssysteemomgevingen met minimaal 3 jaar praktische ervaring als architect in een internationale contract/project gedreven bedrijfsomgeving.
• Een servicegerichte houding, sterke communicatie- en samenwerkingsvaardigheden en het vermogen om te multitasken, prioriteiten te stellen en zowel zelfstandig als in een snel team te werken.
• Hoger Beroeps Onderwijs (Bachelor) met een Post Bachelor IT-certificaat (bij voorkeur).
• Goede beheersing van het Engels (geschreven en gesproken).
➤
Onze opdrachtgever biedt:
• Een uitdagende en innovatieve branche.
• Salaris tot ca. €95.000
• 31 vakantiedagen (obv fulltime).
• Leaseauto, laptop en mobiele telefoon.
• Premievrij pensioen.
• En nog veel meer prima regelingen.
➤
Deze opdracht ligt voorlopig exclusief bij RICTV
➤
RICTV is al ruim 16 jaar gespecialiseerd in werving en selectie voor ICT management functies. Peter Kosterman is na 20 jaar uitoefening van juist dit soort functies een prima sparringpartner / vakgenoot voor de kandidaten en voor de opdrachtgever.
▫️
Ook voor deze opdracht heeft Peter uitgebreid met de hiring manager en de IT directeur gesproken. Daarmee kan Peter tijdens het sollicitatieproces veel nuttige informatie en adviezen meegeven aan geïnteresseerde kandidaten. Sterker nog, hij heeft een uitgebreid werkdocument voor de kandidaten gemaakt waar alles in staat wat je als kandidaat zou willen weten. Een algemene indruk van de visie en de werkwijze van RICTV is te vinden op de RICTV website
➤
Jouw actie is onze reactie
- Je kunt jezelf hierboven aanmelden bij solliciteer.
- Vergeet aub niet een gerichte motivatie toe te voegen.
- Voor vragen kan je bellen met Peter Kosterman (06-8191 1739) of e-mailen naar peter@rictv.nl
➤
Contact / Linkedin
Mogelijk hebben jullie al wederzijdse relaties of ervaringen opgedaan, want Peter beweegt zich al ruim 30 jaar in het ICT wereldje. Zie zijn Linkedin profiel
ICT management vacatures via 'n betrouwbare, ervaren vakgenoot
Ben jij een ervaren leider in de ICT-wereld?
====================================
- Als jij als ervaren leider in de ICT-wereld op zoek bent naar een nieuwe job, dan wil je vast niet dat jouw CV overal rondslingert en dat je voor alles en nog wat wordt benaderd.
- Je wil vast ook niet dat je jouw expertise en wensen telkens moet uitleggen aan recruiters die jouw vak niet (geheel) verstaan.
- RICTV (Recruitment voor & door ICT Vakgenoten) werkt daarom met ervaren ICT vakgenoten als recruiters.
- Ik ben bijvoorbeeld een ICT-er met meer dan 20 jaar ervaring als ICT Business Consultant, Projectmanager, Account Manager en Manager/Directeur.
- Ik werk daarom vooral middels netwerken onder mijn ICT vakgenoten, die dus altijd potentieel klant én potentieel kandidaat zijn.
- Op een zeer integere en persoonlijke wijze denk ik met hen mee en geef ik adviezen bij hun zoektocht gebaseerd op een concrete visie en met een concrete aanpak (situatie/successen-matching & solution sales).
- Ik doe dat trouwens niet alleen, maar met meerdere gelijkgestemde ICT Vakgenoot recruiters als partners.
- Mijn visie en aanpak worden in hoofdlijnen al weergegeven op mijn vernieuwde website: http://www.rictv.nl
Welke ICT Management Functies bemiddelt RICTV?
========================================
1. IT-Managers & Directeuren, CIO's, CISO's, COO's (ICT).
2. Managers Applicatie Ontwikkeling, Testen, Implementatie, Beheer & Onderhoud.
3. Managers Infrastructuur Ontwikkeling, Testen, Implementatie, Beheer & Onderhoud.
4. Programma Managers, (Service) Delivery Managers, Informatie Managers, Project Managers & Scrummasters.
5. Enterprise- Infrastructuur- & Security- Architecten.
6. Lead Software Engineers & Software Architecten (Java, C++, .Net, Cloud, Scrum, etc.)
7. Sales Managers/Directeuren & Business Development Managers.
8. Interim (Change) Managers (ca. 10-20% van mijn opdrachten).
Welke kwalificaties vragen de opdrachtgevers van RICTV veelal?:
==============================================
a. HBO+ of Universitair denk- en werkniveau.
b. Minimaal 10 jaren relevante ervaring in 1 of meerdere van de hierboven genoemde functies.
c. Up-to-date kennis van de toepassingen van de hedendaagse ICT solutions en services.
d. Bekend met hedendaagse methoden, technieken en tools binnen de ICT.
e. Servicegericht, klantgericht, oplossingsgericht.
f. Communicatief sterk, overtuigend, teamplayer.
g. En vooral ook ... aandacht voor de medemens! Niemand kan in z'n eentje voor succes zorgen, toch?
RICTV:
=====
Van mij als ICT Vakgenoot Recruiter mag je verwachten dat ik dan ook uitgebreid heb gesproken met het direct betrokken management / directie en kan jou daar dus goed over informeren en adviseren.
Mijn opdrachten zijn hoofdzakelijk exclusief doordat mijn opdrachtgevers van mij verwachten dat ik heel gericht match op hun situatie en de succes situaties van de kandidaten binnen mijn netwerk die ik al 15 jaar verzamel in mijn advies gesprekken.
Daarom worden niet alle RICTV vacatures gepubliceerd en raad ik je aan om je via deze algemene vacature inschrijving bij RICTV te registreren. Dan wordt je gericht en persoonlijk benaderd bij een situatiematch (niet via mailings).
Jouw actie is onze reactie:
=====================
- Je kunt jezelf hierboven aanmelden bij "solliciteer".
- Vergeet aub geen toelichting bij te voegen betreffende jouw situatie, jouw eisen en wensen mbt werkgevers, functies en arbeidsvoorwaarden, maar ik vraag je ook altijd naar die periode(s) waar jij het meest trots op bent (prestaties of juist principiële successen).
- Op donderdag middagen kan je mij altijd bellen (Peter Kosterman 06-8191 1739) want dan neem ik de tijd om bovenstaande met jou door te nemen en jou te adviseren hoe je ook buiten RICTV de beste kansen voor een nieuwe job creëert. Kijk dan wel aub vooraf al vast even op mijn website naar mijn visie en aanpak: http://www.rictv.nl
Contact / Linkedin:
================
Mogelijk hebben we al wederzijdse relaties of ervaringen opgedaan, want ik beweeg me al ruim 30 jaar in het "ICT wereldje". Zie mijn Linkedin profiel: http://www.linkedin.com/in/peterkosterman
Privacy Officer
Het leger des Heils legt bij het geven van onze hulp en zorg persoonsgegevens vast van onze cliënten. We willen dit zo zorgvuldig mogelijk doen, in overeenstemming met alle geldende bepalingen. Daarom zoeken we een (landelijke) privacy officer die hieraan wil bijdragen. Heb je altijd al willen werken bij een organisatie die midden in de samenleving staat en onvoorwaardelijk betrokken is bij mensen? Dan is dit je kans!
➤
Onze Opdrachtgever
Het Leger des Heils is er voor de meest kwetsbaren in de samenleving: de mensen zonder helper. Vanuit een christelijke motivatie verlenen wij hulp aan kwetsbare mannen, vrouwen en kinderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van (geestelijke) gezondheid, (beschermd) wonen, financiën, werk en opvoeding. Per jaar staan er meer dan 7.000 professionals en 14.000 vrijwilligers van het Leger des Heils klaar voor ongeveer 110.000 mensen.
➤
Functie beschrijving
• Als privacy officer draag je zorg voor de (door)ontwikkeling en uitvoering van het Leger des Heils privacy beleid;
• Jij zorgt voor doorontwikkeling, borging en verbetering van de werkwijzen die er liggen, in samenwerking met de regionale privacy officers;
• Je rapporteert aan de FG over de status van privacy;
• Je draagt bij aan de verhoging van de privacy awareness;
• Je bent samen met de regionale privacy officers het aanspreekpunt voor privacy aangelegenheden en je hebt hierin een informerende en adviserende rol;
• Je ondersteunt bij de uitvoering van DPIA-s;
• Verder houd je je onder meer bezig met de behandeling van datalekken, beoordelen van verwerkersovereenkomsten;
• Waar nodig word je betrokken bij projecten waarbij privacy een rol speelt. Hierbij zul je veel samenwerken met de regionale privacy officers, onze security officer en inkoopadviseurs;
▫️
Je maakt als landelijke privacy officer onderdeel uit van de afdeling Kwaliteit, Compliance & Audit, die centraal gehuisvest is bij het hoofdkantoor in Almere. Deze afdeling bestaat uit circa 8 professionals die zich onder andere richten op het bewaken van de kwaliteit van de hulpverlening; compliance, operational- en IT-audits.
➤
Praktische eisen en wensen
• Je hebt HBO/Academisch werk- en denkniveau;
• Je hebt aantoonbare specifieke kennis en ervaring op het gebied van privacy en gegevensbescherming; certificering op het gebied van privacy zoals bijv CIPP/E of CIPM en informatiebeveiliging is een pre;
• Je hebt kennis van interne beheersing en bedrijfsprocessen, bij voorkeur van hulp- en zorgprocessen;
• Je neemt initiatief, gaat voor een resultaatgerichte aanpak en komt met voorstellen hoe een gezamenlijk resultaat behaald kan worden;
• Je bent analytisch sterk, kunt goed organiseren;
• Je bent vloeiend in de Nederlandse en Engelse Taal.
• Je hebt een positief christelijke geloofsovertuiging en kan daarom de doelstelling van het Leger des Heils onderschrijven. Wil je hier meer over lezen? Kijk dan op www.legerdesheils.nl/identiteit;
• Daarnaast is het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is onderdeel van de procedure.
• Je bent christen en kunt aangeven wat dit voor jou betekent. Wil je hier meer over lezen? Kijk dan op www.legerdesheils.nl/identiteit.
• Daarnaast is het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag onderdeel van de procedure.
➤
Onze opdrachtgever biedt
• Een werkgever die ertoe doet in de samenleving.
• Salaris conform cao Sociaal Werk schaal 10 vanaf 1/1/23: max €4927 bruto per maand bij een 36-urige werkweek.
• Tevens bouw je maandelijks een loopbaanbudget op die je voor je eigen ontwikkeling kunt inzetten.
• 36-urige werkweek met flexibele werktijden (4x9 en thuiswerken is mogelijk).
• Volledige reiskostenvergoeding als je met het OV reist, een fietsregeling met extra reiskostenvergoeding als je gaat fietsen en een netto kilometervergoeding als je met de auto reist.
• Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
• 170 verlofuren per jaar o.b.v. een 36-urig dienstverband. Daarnaast heb je recht op maximaal 36 vitaliteitsuren die je opbouwt afhankelijk van je leeftijd.
• Diverse overige secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,3% per jaar, tegemoetkoming zorgkosten en een vakantietoeslag van 8% per jaar.
• Een aantrekkelijk en passend aanbod van trainingen en opleidingen via onze LdH Academie, gericht op jouw werkgebied.
• Een contract voor 12 maanden met de intentie om daarna een vast dienstverband aan te gaan.
• De locatie van waaruit je werkt is het landelijk stichtingsbureau in Almere, je bezoekt ook regelmatig andere Leger des Heils locaties in het land.
➤
RICTV is al ruim 17 jaar gespecialiseerd in werving en selectie voor ICT management & regie functies. Peter Kosterman is na 20 jaar uitoefening van juist dit soort functies een prima sparringpartner / vakgenoot voor de kandidaten en voor de opdrachtgever.
▫️
Peter heeft dit jaar al 5 ICT management en directie posities ingevuld bij het Leger des Heils. Ook voor deze opdracht heeft Peter uitgebreid overlegd met het management en directie. Daarmee kan Peter tijdens het sollicitatieproces veel nuttige informatie en adviezen geven aan geïnteresseerde kandidaten. Een algemene indruk van de visie en de werkwijze van RICTV is te vinden op de RICTV website
➤
Jouw actie is onze reactie
- Je kunt jezelf hierboven aanmelden bij solliciteer.
- Vergeet aub niet een gerichte motivatie toe te voegen.
- Voor vragen kan je bellen met Peter Kosterman (06-8191 1739) of e-mailen naar peter@rictv.nl
➤
Contact / Linkedin
Mogelijk hebben jullie al wederzijdse relaties of ervaringen opgedaan, want Peter beweegt zich al ruim 30 jaar in het ICT wereldje. Zie zijn Linkedin profiel
IT Auditor
Ben jij de enthousiaste IT auditor die zijn/haar kennis en ervaring in wil zetten binnen de Leger des Heils organisatie? Dan is dit dé kans om bij te dragen aan het goed functioneren van de IT systemen/processen en daarmee aan het werk van het Leger des Heils.
➤
Onze Opdrachtgever
Het Leger des Heils is er voor de meest kwetsbaren in de samenleving: de mensen zonder helper. Vanuit een christelijke motivatie verlenen wij hulp aan kwetsbare mannen, vrouwen en kinderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van (geestelijke) gezondheid, (beschermd) wonen, financiën, werk en opvoeding. Per jaar staan er meer dan 7.000 professionals en 14.000 vrijwilligers van het Leger des Heils klaar voor ongeveer 110.000 mensen.
➤
Functie beschrijving
Als IT auditor ben je verantwoordelijk voor de opzet, uitvoering en rapportage van interne IT audits die binnen het Leger des Heils plaatsvinden. Op die manier draag je bij aan het goed functioneren van de IT systemen en processen en daarmee aan het werk van het Leger des Heils.
▫️
Ook zul betrokken zijn bij de operational audits die uitgevoerd worden. Samen met de coördinator operational audit zorg je voor de opzet en bewaking van de operational en IT audit planning. Je draagt zorg voor de verdere ontwikkeling van de IT audits binnen het Leger des Heils.
▫️
Je rapporteert aan het hoofd van de stafafdeling Kwaliteit, Compliance en Audit van het Stichtingsbureau.
➤
Praktische eisen en wensen
• Je hebt ervaring met (IT) auditing binnen een (middel)grote organisatie of accountantsorganisatie.
• Je hebt een relevante academische opleiding afgerond (RE, RO, RA of vergelijkbaar) of een relevante HBO-opleiding met bereidheid tot verdere scholing in het vakgebied.
• Je bent bereid om je verder professioneel te ontwikkelen op het vakgebied van IT auditing.
• Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en bent in staat om de verschillende behoeften van (interne) klanten te identificeren en hier actief op in te spelen.
• Je bent een verbinder die mensen mee weet te krijgen.
• De volgende kwaliteiten zijn op jou van toepassing: professioneel kritisch, innoverend, doortastend, communicatief vaardig, zakelijk en helder in handelen.
• Je bent vloeiend in de Nederlandse en Engelse Taal.
• Je bent christen en kunt aangeven wat dit voor jou betekent. Wil je hier meer over lezen? Kijk dan op www.legerdesheils.nl/identiteit.
• Daarnaast is het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag onderdeel van de procedure.
• Een online gedragsassessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
➤
Onze opdrachtgever biedt
• Een werkgever die ertoe doet in de samenleving.
• Een goed salaris passend bij jouw kennis en ervaring en conform CAO Sociaal Werk.
• Tevens bouw je maandelijks een loopbaanbudget op die je voor je eigen ontwikkeling kunt inzetten.
• 36-urige werkweek met flexibele werktijden (4x9 en thuiswerken is mogelijk).
• Volledige reiskostenvergoeding als je met het OV reist, een fietsregeling met extra reiskostenvergoeding als je gaat fietsen en een netto kilometervergoeding als je met de auto reist.
• Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
• 170 verlofuren per jaar o.b.v. een 36-urig dienstverband. Daarnaast heb je recht op maximaal 36 vitaliteitsuren die je opbouwt afhankelijk van je leeftijd.
• Diverse overige secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,3% per jaar, tegemoetkoming zorgkosten en een vakantietoeslag van 8% per jaar.
• Een aantrekkelijk en passend aanbod van trainingen en opleidingen via onze LdH Academie, gericht op jouw werkgebied.
• Een contract voor 12 maanden met de intentie om daarna een vast dienstverband aan te gaan.
• De locatie van waaruit je werkt is het landelijk stichtingsbureau in Almere, je bezoekt ook regelmatig andere Leger des Heils locaties in het land.
➤
RICTV is al ruim 17 jaar gespecialiseerd in werving en selectie voor ICT management & regie functies. Peter Kosterman is na 20 jaar uitoefening van juist dit soort functies een prima sparringpartner / vakgenoot voor de kandidaten en voor de opdrachtgever.
▫️
Peter heeft dit jaar al 5 ICT management en directie posities ingevuld bij het Leger des Heils. Ook voor deze opdracht heeft Peter uitgebreid overlegd met het management en directie. Daarmee kan Peter tijdens het sollicitatieproces veel nuttige informatie en adviezen geven aan geïnteresseerde kandidaten. Een algemene indruk van de visie en de werkwijze van RICTV is te vinden op de RICTV website
➤
Jouw actie is onze reactie
- Je kunt jezelf hierboven aanmelden bij solliciteer.
- Vergeet aub niet een gerichte motivatie toe te voegen.
- Voor vragen kan je bellen met Peter Kosterman (06-8191 1739) of e-mailen naar peter@rictv.nl
➤
Contact / Linkedin
Mogelijk hebben jullie al wederzijdse relaties of ervaringen opgedaan, want Peter beweegt zich al ruim 30 jaar in het ICT wereldje. Zie zijn Linkedin profiel